Mindent ki kell próbálni

Szeretek fotózni, szeretek a kertben bíbelődni, barkácsolni, kézimunkázni, babusgatni az állataimat, főzni is szeretek, nyitott vagyok újdonságokra, de odafigyelek a bevált tapasztalatokra is. Szeretek blogot írni...

Utolsó kommentek

  • Adorján Tímea: Szia! Látom, 2014-es a cikk... Én is kaptam jó sok virághagymát, és a Te ötleted tűnik a legkompak... (2018.09.17. 14:42) Tengernyi tulipánom lesz
  • Viktória Ferenczy: Sajnos a szőlőm elfagyott ! Nem tudom mit csináljak? Arra gondoltam hogy visszavágóm, de nem tudom... (2016.04.26. 18:12) Fatörzsmeszelés
  • vörösbor(de)minőségi: álomszép a jázmin. kell valami különös metszés?,mert úgy látom a szeretet az nem elég neki.4éve k... (2016.03.30. 21:01) Jázmin, jezsámen
  • Norbert Dudás: @Loname: Köszönöm a gyors választ,akkor tényleg időtálló. (2015.06.07. 20:38) A komposztálás hálás téma
  • Loname: @Norbert Dudás: Kedves Norbert! Tizennégy éve áll a kerítésnek az a része, ami selejtes armatúrábó... (2015.06.07. 12:42) A komposztálás hálás téma
  • Utolsó 20

Címkék

achátcsiga (5) ajándék (4) alfréd (3) amarillisz (7) angyaltrombita (5) aranyvessző (4) árvácska (6) babarózsa (5) barátság (5) barkásfűz (3) baromfiudvar (9) begónia (3) borbolya (4) cirmi (5) citromfa (5) citrus (4) csavartfűz (3) csendélet (6) csipketerítő (7) cukkini (6) dália (7) dáliagumó (4) depresszió (3) derékfájás (3) diófa (3) díszcserje (3) eladó tanya (3) eper (4) erdő (3) fagykár (4) fáklyaliliom (3) favágás (3) fejessaláta (3) fenyőerdő (4) fenyőfa (6) filéhorgolás (3) fokhagyma (3) fukszia (3) gergő (6) Gusztáv (3) gusztáv (21) gyászmunka (3) gyöngyvirág (3) havasigyopár (3) házitúró (3) hibiszkusz (5) hóember (3) hóesés (9) hópelyhecske (4) horror (3) hóvirág (10) jácint (8) japánbirs (11) japánkakas (3) jázmin (5) jégcsap (4) jégeső (4) jérce (4) jércetojás (3) jezsámen (3) jonagold (4) kaktusz (4) kánikula (3) kankalin (12) karácsony (3) karácsonyikaktusz (3) kertitó (4) királydinnye (7) klemátisz (6) köcsögfa (3) kokárdavirág (4) komposzt (4) komposztálás (9) kopasznyakú (7) korallvirág (7) kotkoda (3) kotlóstyúk (5) krizantém (3) krókusz (5) kukori (10) leander (4) lencsefőzelék (3) lenke (3) levélkaktusz (4) ligetszépe (3) liza (22) lizike (3) macska (3) macskák (4) macskalétra (3) madárbirs (7) madáretető (5) madártej (4) magnélküliszőlő (3) mahónia (6) maja (17) maya (3) meglepetés (3) meszelés (3) mircilla (15) mocsárihibiszkusz (4) montbrécia (3) muskátli (4) napkelte (4) nárcisz (4) nefelejcs (3) népdal (3) nyáriorgona (4) nyuszifül (3) őrangyal (3) orchidea (12) orgona (6) óriáscsiga (6) őzriasztó (3) padlizsán (4) picur (4) picurka (13) pipacs (3) poháralátét (3) porcsinrózsa (4) primula (8) puskinvirág (3) rejtély (3) réka (6) Réka (3) rózsalonc (3) samu (9) sára (3) sári (19) sárika (12) sásliliom (3) siposúr (11) szamóca (4) szarkaláb (3) szélvihar (4) szerelem (3) sziklakert (7) szivarfa (4) szomorúfűz (4) születésnap (3) talajtakaró (3) tanya (3) tavasz (6) tél (6) teleltetés (6) téliálom (3) téltemető (7) tojás (5) tojófészek (6) törpedália (3) tuja (7) tulipán (6) tűztövis (5) tyúkbetegség (3) tyúktetű (4) tyúktojás (7) tyúkudvar (7) vakond (4) vakondtúrás (5) vanílialonc (4) vénasszonyoknyara (3) vérszilva (3) virágláda (4) záporvirág (3) zivatar (3)

HTML doboz

Tecso-lecsó élmény

2010.01.25. 11:48 Loname

egy igazi dohogó blogban.

"Lépcsőházi ember" vagyok, akinek csak kint, az ajtó előtt jut eszébe, hogy adott helyzetben mit is kellett volna válaszolni, hogyan kellett volna reagálni. Megpakoltam a kosárkámat egy nagy élelmiszeráruházban, és udvariasan megkérdeztem a pénztárosnőt, hogy a nálam lévő fémpénzeket beváltja-e, merthogy már nem tudom a pénztárcámat becsukni tőlük. Tettem ezt - fölöslegesen - a helyett, hogy egyszerűen kiborítom eléje, tessék, ezzel fizetek. De én balga, jelezni szerettem volna, hogy egy icipici pluszmunka következik - bár kora reggel volt, az egész nagy élelmiszeráruházban két pénztár üzemelt talán három vevőnek. Mégis, ne legyek bunkó, hogy csak úgy borítok: itt van, hö...

A pénztáros hölgy ezzel hálálta meg a fölösleges udvariasságomat: "Nem, nem! Valamelyik kolléganő telepakolta a kasszát apróval...!" Megértő mosollyal mondtam neki, hogy akkor a másik pénztáros hölgyhöz megyek. Mire ő fölemelte a hangját, hogy a kolléganője is jól hallja az "utasítást": "Nem válthatunk be fémpénzt!"

Beállt az agyam ettől a hallatlan segítőkészségtől. Nem tudtam mire vélni, ezért meg is kérdeztem tőle, hogy mitől tart, hogy becsapom valamivel? De hát mivel is lehet, éppen hogy nem hamisítható papírpénzről van szó... Elnézett a fejem mellett, és közölte, hogy nekik meg van tiltva az aprópénz elfogadása.

Közben engedelmesen vettem elő 5 db papír ezrest, és fizettem, elfogadtam az újabb félmarék visszajáró aprópénzt, és értetlenül dünnyögtem, hogy meg van tiltva, hmm, de látszott rajta, hogy már levegőnek néz.

Átmentem a parkoló túlsó végében lévő kagylós benzinkúthoz, ahol szó nélkül, mosolyogva adtak a fémpénzeimért 4000 forintot. Pedig nem is vásároltam náluk semmit...

Tudom, a blog nem arra való, hogy az ember a sérelmeit közzétegye. (Bár, miért dohogóblog akkor?) Ezért most kárpótlásképpen a gyönyörűséges Rám-szakadékban készült fotókkal kedveskedem az olvasóknak, mert van még szépség ebben a szörnyű időben is, íme:

ramszakadek-1_046.jpg

ramszakadek-2_068.jpg

ramszakadek-3_073.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: rámszakadék jégcsipke

A bejegyzés trackback címe:

https://ilonablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1005182411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása