Mindent ki kell próbálni

Szeretek fotózni, szeretek a kertben bíbelődni, barkácsolni, kézimunkázni, babusgatni az állataimat, főzni is szeretek, nyitott vagyok újdonságokra, de odafigyelek a bevált tapasztalatokra is. Szeretek blogot írni...

Utolsó kommentek

  • Adorján Tímea: Szia! Látom, 2014-es a cikk... Én is kaptam jó sok virághagymát, és a Te ötleted tűnik a legkompak... (2018.09.17. 14:42) Tengernyi tulipánom lesz
  • Viktória Ferenczy: Sajnos a szőlőm elfagyott ! Nem tudom mit csináljak? Arra gondoltam hogy visszavágóm, de nem tudom... (2016.04.26. 18:12) Fatörzsmeszelés
  • vörösbor(de)minőségi: álomszép a jázmin. kell valami különös metszés?,mert úgy látom a szeretet az nem elég neki.4éve k... (2016.03.30. 21:01) Jázmin, jezsámen
  • Norbert Dudás: @Loname: Köszönöm a gyors választ,akkor tényleg időtálló. (2015.06.07. 20:38) A komposztálás hálás téma
  • Loname: @Norbert Dudás: Kedves Norbert! Tizennégy éve áll a kerítésnek az a része, ami selejtes armatúrábó... (2015.06.07. 12:42) A komposztálás hálás téma
  • Utolsó 20

Címkék

achátcsiga (5) ajándék (4) alfréd (3) amarillisz (7) angyaltrombita (5) aranyvessző (4) árvácska (6) babarózsa (5) barátság (5) barkásfűz (3) baromfiudvar (9) begónia (3) borbolya (4) cirmi (5) citromfa (5) citrus (4) csavartfűz (3) csendélet (6) csipketerítő (7) cukkini (6) dália (7) dáliagumó (4) depresszió (3) derékfájás (3) diófa (3) díszcserje (3) eladó tanya (3) eper (4) erdő (3) fagykár (4) fáklyaliliom (3) favágás (3) fejessaláta (3) fenyőerdő (4) fenyőfa (6) filéhorgolás (3) fokhagyma (3) fukszia (3) gergő (6) gusztáv (21) Gusztáv (3) gyászmunka (3) gyöngyvirág (3) havasigyopár (3) házitúró (3) hibiszkusz (5) hóember (3) hóesés (9) hópelyhecske (4) horror (3) hóvirág (10) jácint (8) japánbirs (11) japánkakas (3) jázmin (5) jégcsap (4) jégeső (4) jérce (4) jércetojás (3) jezsámen (3) jonagold (4) kaktusz (4) kánikula (3) kankalin (12) karácsony (3) karácsonyikaktusz (3) kertitó (4) királydinnye (7) klemátisz (6) köcsögfa (3) kokárdavirág (4) komposzt (4) komposztálás (9) kopasznyakú (7) korallvirág (7) kotkoda (3) kotlóstyúk (5) krizantém (3) krókusz (5) kukori (10) leander (4) lencsefőzelék (3) lenke (3) levélkaktusz (4) ligetszépe (3) liza (22) lizike (3) macska (3) macskák (4) macskalétra (3) madárbirs (7) madáretető (5) madártej (4) magnélküliszőlő (3) mahónia (6) maja (17) maya (3) meglepetés (3) meszelés (3) mircilla (15) mocsárihibiszkusz (4) montbrécia (3) muskátli (4) napkelte (4) nárcisz (4) nefelejcs (3) népdal (3) nyáriorgona (4) nyuszifül (3) őrangyal (3) orchidea (12) orgona (6) óriáscsiga (6) őzriasztó (3) padlizsán (4) picur (4) picurka (13) pipacs (3) poháralátét (3) porcsinrózsa (4) primula (8) puskinvirág (3) rejtély (3) réka (6) Réka (3) rózsalonc (3) samu (9) sára (3) sári (19) sárika (12) sásliliom (3) siposúr (11) szamóca (4) szarkaláb (3) szélvihar (4) szerelem (3) sziklakert (7) szivarfa (4) szomorúfűz (4) születésnap (3) talajtakaró (3) tanya (3) tavasz (6) tél (6) teleltetés (6) téliálom (3) téltemető (7) tojás (5) tojófészek (6) törpedália (3) tuja (7) tulipán (6) tűztövis (5) tyúkbetegség (3) tyúktetű (4) tyúktojás (7) tyúkudvar (7) vakond (4) vakondtúrás (5) vanílialonc (4) vénasszonyoknyara (3) vérszilva (3) virágláda (4) záporvirág (3) zivatar (3)

HTML doboz

Hogyan kell angyalt fotózni?

2012.02.10. 08:35 Loname

...mert hogy nekem még a nyomát sem sikerült tökéletesen.

...mert hogy nekem még a nyomát sem sikerült tökéletesen.

Ragyogott a nap, szikrázott a hómező. Azóta szeretném eldobni magam a hóban, mióta láttam a Love story című filmet /régen volt, még a múlt :) században.../.
Nosza, itt a Nagy Lehetőség!
Addig még csak-csak, míg hanyatt vágtam magam. Ám a kutyák azonnal rajtam termettek: hurrá, játék... alig tudtam föltápászkodni. Ide az apparátot! Szemem-szám tele hóval, azt sem láttam, mit fotózok, csak az irányt próbáltam tartani. Hát ez lett belőle:

Hóangyal

Meg ez, meg ez:

Liza a hóban

Maja molyol

 

 

 

 

 

 

 

A fényképezőgép is beázott, míg magamról vertem le a havat: a számítógép nem akarta azonosítani. Az éjjel azon törtem a fejem, mit kezdjek most vele... Aludtunk rá egyet, és meggondolta magát (jó, tudom, tudom, hogy kiszáradt, de az olyan prózai...).

De jó, hogy tegnap fotóztam: most vastag köd ül a tájon /még ez is :( jaj, de elegem van már ebből a télből.../. Próbaképpen elkattintottam a fényképezőgépet idebent, és látom, hogy ügyes sztárfotó készült a vadonatúj papírkosaramról. Néhány héttel ezelőtt kaptam végre a régi helyett, ami legalább tizenöt éve szolgált. Kis háncsfonat volt, már csak a beledobált papír tartotta össze, ölben kellett kivinni a kazánhoz. Ez a kis masszív kosár ki fog szolgálni már életem végéig... nagyon sokáig.

Új papírkosár

5 komment

Címkék: tél maja angyalka liza hóangyal papírkosár angyalnyom

A bejegyzés trackback címe:

https://ilonablog.blog.hu/api/trackback/id/tr225182715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ili 2012.02.10. 22:16:02

Tündéri ez a hóangyal, akár a készitője. De hogy-hogy kutyanyomok nincsenek rajta?

Ismeretlen_144340 2012.02.11. 08:11:20

[Ili](#11922132): Rajtam voltak a kutyák, én meg az angyalnyomon. Ahogy föltápászkodtam, toltam el és le őket - aztán, mint látható, birtokba vették a helyemet...

R 2012.02.11. 23:24:13

A gépek közül a jobbak, a kártyák közül meg majd mindegyik hihetetlen sokat kibír. Floridában találtak a tengerparton olyan Canon tükrös gépet, amely kártyájával együtt Norvégiából keveredett oda, a hullámokkal!, a gép is, a kártya is használható volt. Ma olvastam, hogy Montereyben, ahol Steinbeck legtündéribb regényei játszódnak, a parton egy olyan műanyag gép darabjait találták meg, amely már szétment, de a kártyát leolvashatták, valahonnan a Csendes-óceáni szigetekről érkeztek a fotók. Igaz, azokon nincs hóangyal; ezt a csodát csak mi, itt feljebb ismerjük!

Rafael Balázs 2012.02.11. 23:25:20

Bocsánat, egyeztetés: kibírnak... rb

Ismeretlen_144340 2012.02.12. 07:48:41

[R](#11924075): Azt hiszem, nem is a gépemmel van baj (mint mondod, hihetetlen, mit kibír), hanem a kábellel. Egyszerre dobta be a törölközőt a fényképezőgép csatlakozója és a mobiltöltőmé. :(((((
süti beállítások módosítása