Mindent ki kell próbálni

Szeretek fotózni, szeretek a kertben bíbelődni, barkácsolni, kézimunkázni, babusgatni az állataimat, főzni is szeretek, nyitott vagyok újdonságokra, de odafigyelek a bevált tapasztalatokra is. Szeretek blogot írni...

Utolsó kommentek

  • Adorján Tímea: Szia! Látom, 2014-es a cikk... Én is kaptam jó sok virághagymát, és a Te ötleted tűnik a legkompak... (2018.09.17. 14:42) Tengernyi tulipánom lesz
  • Viktória Ferenczy: Sajnos a szőlőm elfagyott ! Nem tudom mit csináljak? Arra gondoltam hogy visszavágóm, de nem tudom... (2016.04.26. 18:12) Fatörzsmeszelés
  • vörösbor(de)minőségi: álomszép a jázmin. kell valami különös metszés?,mert úgy látom a szeretet az nem elég neki.4éve k... (2016.03.30. 21:01) Jázmin, jezsámen
  • Norbert Dudás: @Loname: Köszönöm a gyors választ,akkor tényleg időtálló. (2015.06.07. 20:38) A komposztálás hálás téma
  • Loname: @Norbert Dudás: Kedves Norbert! Tizennégy éve áll a kerítésnek az a része, ami selejtes armatúrábó... (2015.06.07. 12:42) A komposztálás hálás téma
  • Utolsó 20

Címkék

achátcsiga (5) ajándék (4) alfréd (3) amarillisz (7) angyaltrombita (5) aranyvessző (4) árvácska (6) babarózsa (5) barátság (5) barkásfűz (3) baromfiudvar (9) begónia (3) borbolya (4) cirmi (5) citromfa (5) citrus (4) csavartfűz (3) csendélet (6) csipketerítő (7) cukkini (6) dália (7) dáliagumó (4) depresszió (3) derékfájás (3) diófa (3) díszcserje (3) eladó tanya (3) eper (4) erdő (3) fagykár (4) fáklyaliliom (3) favágás (3) fejessaláta (3) fenyőerdő (4) fenyőfa (6) filéhorgolás (3) fokhagyma (3) fukszia (3) gergő (6) Gusztáv (3) gusztáv (21) gyászmunka (3) gyöngyvirág (3) havasigyopár (3) házitúró (3) hibiszkusz (5) hóember (3) hóesés (9) hópelyhecske (4) horror (3) hóvirág (10) jácint (8) japánbirs (11) japánkakas (3) jázmin (5) jégcsap (4) jégeső (4) jérce (4) jércetojás (3) jezsámen (3) jonagold (4) kaktusz (4) kánikula (3) kankalin (12) karácsony (3) karácsonyikaktusz (3) kertitó (4) királydinnye (7) klemátisz (6) köcsögfa (3) kokárdavirág (4) komposzt (4) komposztálás (9) kopasznyakú (7) korallvirág (7) kotkoda (3) kotlóstyúk (5) krizantém (3) krókusz (5) kukori (10) leander (4) lencsefőzelék (3) lenke (3) levélkaktusz (4) ligetszépe (3) liza (22) lizike (3) macska (3) macskák (4) macskalétra (3) madárbirs (7) madáretető (5) madártej (4) magnélküliszőlő (3) mahónia (6) maja (17) maya (3) meglepetés (3) meszelés (3) mircilla (15) mocsárihibiszkusz (4) montbrécia (3) muskátli (4) napkelte (4) nárcisz (4) nefelejcs (3) népdal (3) nyáriorgona (4) nyuszifül (3) őrangyal (3) orchidea (12) orgona (6) óriáscsiga (6) őzriasztó (3) padlizsán (4) picur (4) picurka (13) pipacs (3) poháralátét (3) porcsinrózsa (4) primula (8) puskinvirág (3) rejtély (3) réka (6) Réka (3) rózsalonc (3) samu (9) sára (3) sári (19) sárika (12) sásliliom (3) siposúr (11) szamóca (4) szarkaláb (3) szélvihar (4) szerelem (3) sziklakert (7) szivarfa (4) szomorúfűz (4) születésnap (3) talajtakaró (3) tanya (3) tavasz (6) tél (6) teleltetés (6) téliálom (3) téltemető (7) tojás (5) tojófészek (6) törpedália (3) tuja (7) tulipán (6) tűztövis (5) tyúkbetegség (3) tyúktetű (4) tyúktojás (7) tyúkudvar (7) vakond (4) vakondtúrás (5) vanílialonc (4) vénasszonyoknyara (3) vérszilva (3) virágláda (4) záporvirág (3) zivatar (3)

HTML doboz

Orchidea Smicinek

2011.11.13. 14:40 Loname

avagy semmi sincs véletlenül (2011. okt. 9., vasárnap-i bejegyzés)

avagy semmi sincs véletlenül (2011. okt. 9., vasárnap-i bejegyzés)

1. Néhány nappal ezelőtt átültettem az orchideákat, rendbe tettem őket, kigyönyörűztem mind a négyet. Elnyílott, megnyurgult, kigyökeresedett, itt-ott elszáradt részekkel teli példányok voltak - ideje volt megifjítani valamennyit.

Megfiatalított tövek

2. Megírtam a szokásos levelecskét gyerekkori barátnőmnek - erről. arról, amarról, aztán hirtelen odabiggyesztettem egy mondatot, ami úgy szakadt ki belőlem, hogy már nem tudtam visszatuszkolni: "meg tudnál látogatni?" Ehhez tudni kell, hogy Smici nagyon elfoglalt ember. Iszonyú sokat dolgozik, soha nem reméltem, hogy időt tud szakítani icike-picike kis - pihenésre alkalmas - szabadidejéből... rám. Mégis: postafordultával válaszolta: megyek. Mondhatnám: első szóra jött, mert tudja, hogy csak akkor kérek ilyesmit, ha nagyon fontos. Tizenöt évvel ezelőtt voltam nála - akkor is csak egy villámlátogatáson - aztán talán még háromszor-négyszer találkoztunk rendezvényeken... ennyi. Mégis elmondhatom: ma is a barátom, mindig is a barátom volt.

3. Beszélgettünk, beszélgettünk, és beszélgettünk. Minden témában önmagamat hallottam vissza. Teljesen azonos az értékrendünk, egyformán reagálunk ugyanazokban az élethelyzetekben. El tudtam neki mesélni olyasmit is, amit másnak nem. Cserébe én is kaptam egy "nem publikus"-t. Ugyanaz az ember maradt, akit valaha megszerettem. A fanyar humora a régi, sokszor helyrebillentett már vele. Most is. A helyén kezeli a dolgokat. Feltöltődtem.

4. Elment. Vártam, hogy küldjön egy sms-t: szerencsésen hazaértem. Ez jó szokás... Kopogtam a klaviatúrán, szorít a leadási határidő, haladjunk. Addig is múlnak a várakozás órái. Egyszer csak a tekintetem az orchideákra tévedt - és nem hittem a szememnek: az egyik tő kövér virágszárat növeszt!

Új virágszár

"Te bizony Smici orchideája vagy", mondtam neki boldogan. S. Mártáé, aki ma is a barátom, mindig is a barátom volt, mindig is az lesz. Ámen.

 

Szólj hozzá!

Címkék: barátság orchidea ünnepnap feltöltődés

A bejegyzés trackback címe:

https://ilonablog.blog.hu/api/trackback/id/tr575182648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása