Mindent ki kell próbálni

Szeretek fotózni, szeretek a kertben bíbelődni, barkácsolni, kézimunkázni, babusgatni az állataimat, főzni is szeretek, nyitott vagyok újdonságokra, de odafigyelek a bevált tapasztalatokra is. Szeretek blogot írni...

Utolsó kommentek

  • Adorján Tímea: Szia! Látom, 2014-es a cikk... Én is kaptam jó sok virághagymát, és a Te ötleted tűnik a legkompak... (2018.09.17. 14:42) Tengernyi tulipánom lesz
  • Viktória Ferenczy: Sajnos a szőlőm elfagyott ! Nem tudom mit csináljak? Arra gondoltam hogy visszavágóm, de nem tudom... (2016.04.26. 18:12) Fatörzsmeszelés
  • vörösbor(de)minőségi: álomszép a jázmin. kell valami különös metszés?,mert úgy látom a szeretet az nem elég neki.4éve k... (2016.03.30. 21:01) Jázmin, jezsámen
  • Norbert Dudás: @Loname: Köszönöm a gyors választ,akkor tényleg időtálló. (2015.06.07. 20:38) A komposztálás hálás téma
  • Loname: @Norbert Dudás: Kedves Norbert! Tizennégy éve áll a kerítésnek az a része, ami selejtes armatúrábó... (2015.06.07. 12:42) A komposztálás hálás téma
  • Utolsó 20

Címkék

achátcsiga (5) ajándék (4) alfréd (3) amarillisz (7) angyaltrombita (5) aranyvessző (4) árvácska (6) babarózsa (5) barátság (5) barkásfűz (3) baromfiudvar (9) begónia (3) borbolya (4) cirmi (5) citromfa (5) citrus (4) csavartfűz (3) csendélet (6) csipketerítő (7) cukkini (6) dália (7) dáliagumó (4) depresszió (3) derékfájás (3) diófa (3) díszcserje (3) eladó tanya (3) eper (4) erdő (3) fagykár (4) fáklyaliliom (3) favágás (3) fejessaláta (3) fenyőerdő (4) fenyőfa (6) filéhorgolás (3) fokhagyma (3) fukszia (3) gergő (6) gusztáv (21) Gusztáv (3) gyászmunka (3) gyöngyvirág (3) havasigyopár (3) házitúró (3) hibiszkusz (5) hóember (3) hóesés (9) hópelyhecske (4) horror (3) hóvirág (10) jácint (8) japánbirs (11) japánkakas (3) jázmin (5) jégcsap (4) jégeső (4) jérce (4) jércetojás (3) jezsámen (3) jonagold (4) kaktusz (4) kánikula (3) kankalin (12) karácsony (3) karácsonyikaktusz (3) kertitó (4) királydinnye (7) klemátisz (6) köcsögfa (3) kokárdavirág (4) komposzt (4) komposztálás (9) kopasznyakú (7) korallvirág (7) kotkoda (3) kotlóstyúk (5) krizantém (3) krókusz (5) kukori (10) leander (4) lencsefőzelék (3) lenke (3) levélkaktusz (4) ligetszépe (3) liza (22) lizike (3) macska (3) macskák (4) macskalétra (3) madárbirs (7) madáretető (5) madártej (4) magnélküliszőlő (3) mahónia (6) maja (17) maya (3) meglepetés (3) meszelés (3) mircilla (15) mocsárihibiszkusz (4) montbrécia (3) muskátli (4) napkelte (4) nárcisz (4) nefelejcs (3) népdal (3) nyáriorgona (4) nyuszifül (3) őrangyal (3) orchidea (12) orgona (6) óriáscsiga (6) őzriasztó (3) padlizsán (4) picur (4) picurka (13) pipacs (3) poháralátét (3) porcsinrózsa (4) primula (8) puskinvirág (3) rejtély (3) Réka (3) réka (6) rózsalonc (3) samu (9) sára (3) sári (19) sárika (12) sásliliom (3) siposúr (11) szamóca (4) szarkaláb (3) szélvihar (4) szerelem (3) sziklakert (7) szivarfa (4) szomorúfűz (4) születésnap (3) talajtakaró (3) tanya (3) tavasz (6) tél (6) teleltetés (6) téliálom (3) téltemető (7) tojás (5) tojófészek (6) törpedália (3) tuja (7) tulipán (6) tűztövis (5) tyúkbetegség (3) tyúktetű (4) tyúktojás (7) tyúkudvar (7) vakond (4) vakondtúrás (5) vanílialonc (4) vénasszonyoknyara (3) vérszilva (3) virágláda (4) záporvirág (3) zivatar (3)

HTML doboz

Csók és net szülinapra

2011.11.13. 16:17 Loname

avagy a meglepetés ereje... (2011. okt. 19., szerda-i bejegyzés)

avagy a meglepetés ereje... (2011. okt. 19., szerda-i bejegyzés)

A két egymás melletti szobában számítógép üzemel szövegszerkesztőként - és csak az egyiknek van volt internetkapcsolata. Nem mondhatnám, hogy valaha is veszekedtünk rajta: ha kellett valami, megkerestem, kinyomtattam, átvittem. A közelgő születésnap apropójából mégis fölmerült az igény... Hát legyen. És ha már... akkor legyen benne valami meglepetés. Ma jöttek a fiúk, hoztak egy asztali kapcsolót (Desktop Switch), ami egy aranyos kis fehér kütyü, arra hivatva, hogy a netkapcsolatot a házba behozó kábelt elágaztassa.

8-port DS

Át is fúrták a falat a két szoba között, a kütyüből immár oda is átmegy egy kábel, biztosítva a hálót a szomszéd szoba számítógépére. Nagy lesz az öröm és a meglepetés, tudom. Miért maradt mégis hiányérzetem? Megvan! A születésnapi csók! Mégpedig kókuszcsók! Ez az!

Neki is álltam azonnal:

Hozzávalók

Feltörtem 2 tojást, de csak a fehérjét tettem egy jénai tálba (a sárgáját megettem), 10 dkg porcukrot mértem hozzá, és kemény habot vertem belőle. Végül hozzákevertem 10 dkg kókuszreszeléket.

A nyomózsák

Egy vadiúj kis nejlonzacskóba pakoltam a fehér krémet, az egyik sarkát picit megvágtam, és mint egy nyomózsákból (tulajdonképpen az is) sütőpapírra nyomkodtam kis halmokat.

Megsütve

A sütőlapot betoltam a sütőbe, de az ajtót nyitva hagytam, és kézmelegnél kicsit melegebb hőmérsékleten inkább megszárítottam mint megsütöttem a kis csókokat.

Kókuszcsók

Amikor a születésnapos hazaérkezik (mert mondanom sem kell ugye, hogy mindez így volt időzítve) a faltörmelék föltakarítva, rend és tisztaság mindenhol, az íróasztalán illatozik a kókuszcsók, a kedvenc édessége, a gépén ott a net, a háttérben pedig diszkréten szól a Twist and shout a Beatlestől. Akkor már diszkréten... de most még teljes hangerővel, hadd menjen, yeah jeeeeeee!

 

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap meglepetés kókuszcsók desktopswitch

A bejegyzés trackback címe:

https://ilonablog.blog.hu/api/trackback/id/tr705182655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása