Mindent ki kell próbálni

Szeretek fotózni, szeretek a kertben bíbelődni, barkácsolni, kézimunkázni, babusgatni az állataimat, főzni is szeretek, nyitott vagyok újdonságokra, de odafigyelek a bevált tapasztalatokra is. Szeretek blogot írni...

Utolsó kommentek

  • Adorján Tímea: Szia! Látom, 2014-es a cikk... Én is kaptam jó sok virághagymát, és a Te ötleted tűnik a legkompak... (2018.09.17. 14:42) Tengernyi tulipánom lesz
  • Viktória Ferenczy: Sajnos a szőlőm elfagyott ! Nem tudom mit csináljak? Arra gondoltam hogy visszavágóm, de nem tudom... (2016.04.26. 18:12) Fatörzsmeszelés
  • vörösbor(de)minőségi: álomszép a jázmin. kell valami különös metszés?,mert úgy látom a szeretet az nem elég neki.4éve k... (2016.03.30. 21:01) Jázmin, jezsámen
  • Norbert Dudás: @Loname: Köszönöm a gyors választ,akkor tényleg időtálló. (2015.06.07. 20:38) A komposztálás hálás téma
  • Loname: @Norbert Dudás: Kedves Norbert! Tizennégy éve áll a kerítésnek az a része, ami selejtes armatúrábó... (2015.06.07. 12:42) A komposztálás hálás téma
  • Utolsó 20

Címkék

achátcsiga (5) ajándék (4) alfréd (3) amarillisz (7) angyaltrombita (5) aranyvessző (4) árvácska (6) babarózsa (5) barátság (5) barkásfűz (3) baromfiudvar (9) begónia (3) borbolya (4) cirmi (5) citromfa (5) citrus (4) csavartfűz (3) csendélet (6) csipketerítő (7) cukkini (6) dália (7) dáliagumó (4) depresszió (3) derékfájás (3) diófa (3) díszcserje (3) eladó tanya (3) eper (4) erdő (3) fagykár (4) fáklyaliliom (3) favágás (3) fejessaláta (3) fenyőerdő (4) fenyőfa (6) filéhorgolás (3) fokhagyma (3) fukszia (3) gergő (6) gusztáv (21) Gusztáv (3) gyászmunka (3) gyöngyvirág (3) havasigyopár (3) házitúró (3) hibiszkusz (5) hóember (3) hóesés (9) hópelyhecske (4) horror (3) hóvirág (10) jácint (8) japánbirs (11) japánkakas (3) jázmin (5) jégcsap (4) jégeső (4) jérce (4) jércetojás (3) jezsámen (3) jonagold (4) kaktusz (4) kánikula (3) kankalin (12) karácsony (3) karácsonyikaktusz (3) kertitó (4) királydinnye (7) klemátisz (6) köcsögfa (3) kokárdavirág (4) komposzt (4) komposztálás (9) kopasznyakú (7) korallvirág (7) kotkoda (3) kotlóstyúk (5) krizantém (3) krókusz (5) kukori (10) leander (4) lencsefőzelék (3) lenke (3) levélkaktusz (4) ligetszépe (3) liza (22) lizike (3) macska (3) macskák (4) macskalétra (3) madárbirs (7) madáretető (5) madártej (4) magnélküliszőlő (3) mahónia (6) maja (17) maya (3) meglepetés (3) meszelés (3) mircilla (15) mocsárihibiszkusz (4) montbrécia (3) muskátli (4) napkelte (4) nárcisz (4) nefelejcs (3) népdal (3) nyáriorgona (4) nyuszifül (3) őrangyal (3) orchidea (12) orgona (6) óriáscsiga (6) őzriasztó (3) padlizsán (4) picur (4) picurka (13) pipacs (3) poháralátét (3) porcsinrózsa (4) primula (8) puskinvirág (3) rejtély (3) Réka (3) réka (6) rózsalonc (3) samu (9) sára (3) sári (19) sárika (12) sásliliom (3) siposúr (11) szamóca (4) szarkaláb (3) szélvihar (4) szerelem (3) sziklakert (7) szivarfa (4) szomorúfűz (4) születésnap (3) talajtakaró (3) tanya (3) tavasz (6) tél (6) teleltetés (6) téliálom (3) téltemető (7) tojás (5) tojófészek (6) törpedália (3) tuja (7) tulipán (6) tűztövis (5) tyúkbetegség (3) tyúktetű (4) tyúktojás (7) tyúkudvar (7) vakond (4) vakondtúrás (5) vanílialonc (4) vénasszonyoknyara (3) vérszilva (3) virágláda (4) záporvirág (3) zivatar (3)

HTML doboz

Miért üvölt a kakas éjjel fél 4-kor?

2010.08.25. 08:06 Loname

Meg fognak süketülni a tyúkjaim.

Nem jószántamból keltem fel mostanában éjjelente. Ám gondot-bajt feledtem, amikor a fürdőszobából meghallottam a kakasom hangját. A távolság kb. 25 méter, a tyúkól ajtaja csukva, a falak és a tető masszív, és máskülönben is tök sötét van. Kukori pedig torka szakadtából kukorít megállás nélkül. Ma éjjel megnéztem az órát, csak hogy dokumentálni tudjam: fél 4 volt ekkor. Nem tudtam kivárni, hogy abbahagyja, tízig számoltam az újabb és újabb híradást: "Én vagyok én, a kocsma közepén..." Visszafeküdtem és a fülemre húztam a takarót. Álmomban láttam a tyúkjaimat, amint komikus füldugóval ücsörögnek Üvöltő Dervis elöljárójuk két oldalán.

Hajnali fél 6-kor iparkodtam kiengedni a szárnyasaimat. Semmi elváltozás: rókapracli-nyomok, vagy pocok-kaparászás sehol, az idő is megfelelően langymeleg, a táruló ajtó békés hajnali idillt mutatott odabent is. Kukori lelibbent a rúdról, rúdtáncos leányai utána. Álomittasan sorjáztak át a küszöbön, rögtön az etetőkre bukva, hogy mi maradt tegnapról bennük. Maradt némi kezdőadag, tehát nem ólálkodott senki az éjszaka kellős közepén sem, hogy a búzát-kukoricadarát dézsmálgassa.

tyukudvar_003.jpg

Akkor hát miért üvölt a kakas éjjel fél 4-kor?

3 komment

Címkék: kakas baromfiudvar kukori

A bejegyzés trackback címe:

https://ilonablog.blog.hu/api/trackback/id/tr175182517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Judit 2010.08.25. 12:43:56

Hát én úgy gondolom, azért kukorékol már fél 4-kor (minden) kakas, mert nekik olyankor már reggel van... nem éjjel ! Hasad a hajnal, kukorékol a kakas , az emberlánya vagy vissza tud aludni, vagy nem.

Rénes Norbert 2011.01.16. 19:44:48

nálunk 19 órától megállás nélkül kukorékol a kakas nem tudom hogy miért? ha valaki tud magyarázatot kérem írjon

Rénes Norbert 2011.01.16. 19:45:27

nálunk 19 órától megállás nélkül kukorékol a kakas nem tudom hogy miért? ha valaki tud magyarázatot kérem írjon
süti beállítások módosítása