Mindent ki kell próbálni

Szeretek fotózni, szeretek a kertben bíbelődni, barkácsolni, kézimunkázni, babusgatni az állataimat, főzni is szeretek, nyitott vagyok újdonságokra, de odafigyelek a bevált tapasztalatokra is. Szeretek blogot írni...

Utolsó kommentek

  • Adorján Tímea: Szia! Látom, 2014-es a cikk... Én is kaptam jó sok virághagymát, és a Te ötleted tűnik a legkompak... (2018.09.17. 14:42) Tengernyi tulipánom lesz
  • Viktória Ferenczy: Sajnos a szőlőm elfagyott ! Nem tudom mit csináljak? Arra gondoltam hogy visszavágóm, de nem tudom... (2016.04.26. 18:12) Fatörzsmeszelés
  • vörösbor(de)minőségi: álomszép a jázmin. kell valami különös metszés?,mert úgy látom a szeretet az nem elég neki.4éve k... (2016.03.30. 21:01) Jázmin, jezsámen
  • Norbert Dudás: @Loname: Köszönöm a gyors választ,akkor tényleg időtálló. (2015.06.07. 20:38) A komposztálás hálás téma
  • Loname: @Norbert Dudás: Kedves Norbert! Tizennégy éve áll a kerítésnek az a része, ami selejtes armatúrábó... (2015.06.07. 12:42) A komposztálás hálás téma
  • Utolsó 20

Címkék

achátcsiga (5) ajándék (4) alfréd (3) amarillisz (7) angyaltrombita (5) aranyvessző (4) árvácska (6) babarózsa (5) barátság (5) barkásfűz (3) baromfiudvar (9) begónia (3) borbolya (4) cirmi (5) citromfa (5) citrus (4) csavartfűz (3) csendélet (6) csipketerítő (7) cukkini (6) dália (7) dáliagumó (4) depresszió (3) derékfájás (3) diófa (3) díszcserje (3) eladó tanya (3) eper (4) erdő (3) fagykár (4) fáklyaliliom (3) favágás (3) fejessaláta (3) fenyőerdő (4) fenyőfa (6) filéhorgolás (3) fokhagyma (3) fukszia (3) gergő (6) Gusztáv (3) gusztáv (21) gyászmunka (3) gyöngyvirág (3) havasigyopár (3) házitúró (3) hibiszkusz (5) hóember (3) hóesés (9) hópelyhecske (4) horror (3) hóvirág (10) jácint (8) japánbirs (11) japánkakas (3) jázmin (5) jégcsap (4) jégeső (4) jérce (4) jércetojás (3) jezsámen (3) jonagold (4) kaktusz (4) kánikula (3) kankalin (12) karácsony (3) karácsonyikaktusz (3) kertitó (4) királydinnye (7) klemátisz (6) köcsögfa (3) kokárdavirág (4) komposzt (4) komposztálás (9) kopasznyakú (7) korallvirág (7) kotkoda (3) kotlóstyúk (5) krizantém (3) krókusz (5) kukori (10) leander (4) lencsefőzelék (3) lenke (3) levélkaktusz (4) ligetszépe (3) liza (22) lizike (3) macska (3) macskák (4) macskalétra (3) madárbirs (7) madáretető (5) madártej (4) magnélküliszőlő (3) mahónia (6) maja (17) maya (3) meglepetés (3) meszelés (3) mircilla (15) mocsárihibiszkusz (4) montbrécia (3) muskátli (4) napkelte (4) nárcisz (4) nefelejcs (3) népdal (3) nyáriorgona (4) nyuszifül (3) őrangyal (3) orchidea (12) orgona (6) óriáscsiga (6) őzriasztó (3) padlizsán (4) picur (4) picurka (13) pipacs (3) poháralátét (3) porcsinrózsa (4) primula (8) puskinvirág (3) rejtély (3) Réka (3) réka (6) rózsalonc (3) samu (9) sára (3) sári (19) sárika (12) sásliliom (3) siposúr (11) szamóca (4) szarkaláb (3) szélvihar (4) szerelem (3) sziklakert (7) szivarfa (4) szomorúfűz (4) születésnap (3) talajtakaró (3) tanya (3) tavasz (6) tél (6) teleltetés (6) téliálom (3) téltemető (7) tojás (5) tojófészek (6) törpedália (3) tuja (7) tulipán (6) tűztövis (5) tyúkbetegség (3) tyúktetű (4) tyúktojás (7) tyúkudvar (7) vakond (4) vakondtúrás (5) vanílialonc (4) vénasszonyoknyara (3) vérszilva (3) virágláda (4) záporvirág (3) zivatar (3)

HTML doboz

Mondanám, hogy ügyes...

2014.03.05. 15:10 Loname

de nincs humorom hozzá.

Megérkezett a telefonszámla. Általában elfogadjuk, hogy "magas", mert tulajdonképpen a mobil az egyetlen közvetlen kapcsolattartási lehetőségünk. Most mégis valami azt súgta: "pillants már rá!" És lám, találtam egy kis sorocskát: 1 db emelt díjas SMS 4.000 forint + ÁFA = 5.080 forint.
Autóba ültünk, a telefonosok irodája 40 km-re - szerencsére a páromnak is volt éppen ott dolga, mert hogy a telefon az ő nevén van, csak ő intézhet bármit is (bár úgy emlékszem, hogy ha valami pénzes szolgáltatást kínáltak fel, azt én is megrendelhettem akár...). Mindegy no, reklamálni csak a tulajdonos mehet.
Az ügyintéző kikereste és megmondta neki a telefonszámot, ahová állítólag SMS-t küldtem február elsején kora reggel: 90649123.
Kérésünkre megpróbálta megkeresni a számhoz tartozó személyt, céget (nem kívánt törlendő), de csak annyit tudott mondani, hogy "nem is az országon belüli, és talán fotókat kínál"...
Nem emlékszem, hogy üzenetet küldtem volna bárhová (nemhogy ismeretlen, fotókat kínáló számra) egy szombat reggel, amikor még bármiféle ügyintézésre is alkalmatlan vagyok.
Az ügyintéző próbált nyugtatgatni: vannak olyan beállítások, hogy amennyiben fölveszem a telefont, már számlázzák is a hívást... Jó, jó, de ez nem arról szól, hogy én hívtam valakit ("fogadtam a hívást"), hanem hogy SMS-t küldtem - ami kis különbség.
Nincs mit tenni, fizetni kell.
Arra viszont jól jött ez a helyzet (a "telefontulajdonos" is jelen volt), hogy az elavult, értelmüket vesztett szolgáltatásokat le tudtam cserélni új, olcsóbb csomagra. Rá akartak beszélni telefoncserére is - mert hogy van hozzá elég pontom - de köszönöm szépen, nagyon jól megvagyok én a mostani aranyos telefonommal - Nikitől örököltem - a hátán van egy kis szív, amit Réka ragasztott oda.

A telefonom 001.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: emeltdíjas telefonszám

A bejegyzés trackback címe:

https://ilonablog.blog.hu/api/trackback/id/tr155844563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása