de nincs humorom hozzá.
Megérkezett a telefonszámla. Általában elfogadjuk, hogy "magas", mert tulajdonképpen a mobil az egyetlen közvetlen kapcsolattartási lehetőségünk. Most mégis valami azt súgta: "pillants már rá!" És lám, találtam egy kis sorocskát: 1 db emelt díjas SMS 4.000 forint + ÁFA = 5.080 forint.
Autóba ültünk, a telefonosok irodája 40 km-re - szerencsére a páromnak is volt éppen ott dolga, mert hogy a telefon az ő nevén van, csak ő intézhet bármit is (bár úgy emlékszem, hogy ha valami pénzes szolgáltatást kínáltak fel, azt én is megrendelhettem akár...). Mindegy no, reklamálni csak a tulajdonos mehet.
Az ügyintéző kikereste és megmondta neki a telefonszámot, ahová állítólag SMS-t küldtem február elsején kora reggel: 90649123.
Kérésünkre megpróbálta megkeresni a számhoz tartozó személyt, céget (nem kívánt törlendő), de csak annyit tudott mondani, hogy "nem is az országon belüli, és talán fotókat kínál"...
Nem emlékszem, hogy üzenetet küldtem volna bárhová (nemhogy ismeretlen, fotókat kínáló számra) egy szombat reggel, amikor még bármiféle ügyintézésre is alkalmatlan vagyok.
Az ügyintéző próbált nyugtatgatni: vannak olyan beállítások, hogy amennyiben fölveszem a telefont, már számlázzák is a hívást... Jó, jó, de ez nem arról szól, hogy én hívtam valakit ("fogadtam a hívást"), hanem hogy SMS-t küldtem - ami kis különbség.
Nincs mit tenni, fizetni kell.
Arra viszont jól jött ez a helyzet (a "telefontulajdonos" is jelen volt), hogy az elavult, értelmüket vesztett szolgáltatásokat le tudtam cserélni új, olcsóbb csomagra. Rá akartak beszélni telefoncserére is - mert hogy van hozzá elég pontom - de köszönöm szépen, nagyon jól megvagyok én a mostani aranyos telefonommal - Nikitől örököltem - a hátán van egy kis szív, amit Réka ragasztott oda.
Utolsó kommentek